Kolejny plan treningu siłowego - FBW nr 2

3/13/2015

Jak wiecie teraz mam tygodniową przerwę po poprzednim treningu siłowym, która trwa do niedzieli. Taki totalny rest naprawdę mi sprzyja i pozwala całkowicie zregenerować siły. Jednak czas na kolejny plan z ciężarami. Od poniedziałku zaczynam FBW nr 2 z forum SFD. Miałam ten trening na oku jakiś czas, przyjrzałam się dokładniej w ciągu tego tygodnia i postanowiłam, że to on będzie tym kolejnym. To, że mi się spodoba, jest oczywiste, bo kocham trening siłowy ;) To najlepsza aktywność fizyczna dla mojego ciała, która jednocześnie sprawia mi największą frajdę i najwięcej robi dla mojej sylwetki. 

Rozkład ćwiczeń jak cały czas:
Poniedziałek: siłowy

Wtorek: pilates/interwały (zależy na co będę miała ochotę i siłę)
Środa: siłowy
Czwartek: pilates/interwały
Piątek: siłowy
Sobota: rest
Niedziela: rest

Będę wykonywała ten trening przez 8 tygodni. Cały czas będę robiła 3 serie po 10 powtórzeń (chyba że w ćwiczeniu zaznaczono inaczej). Te liczby są stałe, bo chodzi tutaj o progresję ciężarem. Pomiędzy seriami będzie 60s przerwa. Ten zestaw zmodyfikowałam nieznacznie, bo zmieniłam tylko jedno ćwiczenie. Jednak jeżeli chcecie zobaczyć oryginalny zestaw (bądź też kilka innych), znajdziecie go tutaj.

Trening A:
1. Przysiad przedni z push press
2a. Wejście na ławkę z hantlami
2b. Wiosłowanie hantelką w oparciu o ławkę
3a. Wypady
3b. Pompki (ile dam radę)
4a. Plank (3x max czas)
4b. Woodchoper


Trening B:
1. Martwy ciąg sumo
2a. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej
2b. Wiosłowanie hantelkami oburącz
3a. Wznosy z opadu
3b. Snatch jedną ręką
4a. Brzuszki (3x20)
4b. Odwrotne brzuszki (3x20)
4c. Brzuszki skośne (3x20)


Wykonywał ktoś ten trening? Podzielicie się opinią? :)

23 komentarze

  1. Świetne ćwiczenia, bardzo często robię te z pierwszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, dziwny ten plan :D Pomieszane partie ciała, praktycznie brak ćwiczeń na ramiona. No, ale... co kto lubi. Może akurat Tobie przypadnie do gustu :) Ja bym czuła niedosyt. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A push press,pompki,wiosło i snatch? Przecież tutaj angażuje się obręcz barkową i pracują także ramiona:)

      Poza tym w FBW to cały sęk w tym że nie ma szczegółowej izolacji mniejszych partii ciała :)

      Usuń
    2. W pompkach głównym mięśniem, który ma pracować jest piersiowy, biceps tylko pomaga. W wiosłowaniu chodzi o plecy, push press to barki i odrobinę triceps... szału nie ma, jeśli chodzi typowo o ramiona. Wyraziłam swoje subiektywne zdanie. Po to są komentarze :)

      Usuń
    3. Zobaczymy jak to będzie ;) Zawsze można zrezygnować i zmienić program, jeżeli ten niedosyt będzie zbyt duży :)

      Usuń
    4. Savannah nie pisz nic jeśli nie masz o tym pojęcia. Po pierwsze w pompkach pracuje triceps, a nie biceps. Triceps to mięsień, który prostuje rękę w stawie łokciowym. Wykonuje on tam gigantyczną pracę, podobnie jak w wyciskopodrzucie.

      Usuń
  3. Fajne zestawy ćwiczeń, niektóre z nich wplatam do swojego planu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie mi się pracowało z tym planem :)

      Usuń
  4. Ja się nie polubiłam z tym planem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy ja się z nim polubię ;) Ale nie polubiliście się ze względu na jakieś mniejsze efekty/ich brak czy po prostu dobór ćwiczeń Ci nie przypadł do gustu? :)

      Usuń
  5. Widzę, że rozkład wzorcowy- poniedziałek, środa, piątek :D trzymam kciuki za realizację :) widzę, że jesteś fanką pilatesu, ja muszę w końcu spróbować jogi

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog zapraszam do nas+obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz nie trzymam się planów, po prostu zawsze daję z siebie 100% - na mnie to najlepiej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interwały w jakiej postaci? Bieganie czy jak inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie albo jakieś zestawy z youtube (np. Fitness Blender) albo sama układam nieraz swoje własne, jak biegam to normalnie, nie interwałowo :)

      Usuń
  9. Świetny plan :) daj znać jak Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy