Wesołych Świąt! [film]

12/23/2014

źródło
Już jutro długo wyczekiwane przeze mnie święta. Najwspanialszy i najradośniejszy dla mnie czas w roku. Nadal cieszę się na święta jak małe dziecko. I przyznaję, że nie mogę doczekać się pierogów! Tak, będę jadła pierogi z białej mąki ;) O tym, jakie zasady panują u mnie w święta, pisałam tutaj. Pamiętajcie, że umiar to klucz do sukcesu!

Kochani, życzę Wam Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku! Więcej rozpisywać się nie będę, ponieważ przygotowałam dla Was małą niespodziankę, a mianowicie - krótki filmik z życzeniami. Z góry przepraszam za jakość (nagrywałam tabletem). Możecie się trochę ze mnie pośmiać :D Jest to pierwszy filmik, który w życiu nagrałam ;) Zapraszam do obejrzenia :)

11 komentarze

  1. Jejku, jaka Ty jesteś milutka i fajna! :D Nagrywaj więcej, Kochana :)
    Tobie również życzę wesołych, zdrowych i radosnych Świąt spędzonych w gronie rodziny :) I gwiazdki z nieba, która spełni wszystkie życzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! :) :* :* postaram się nagrać jeszcze coś kiedyś ;)

      Usuń
  2. Ja również życzę ci zdrowych, wesołych rodzinnych świąt oraz spełnienia marzeń w nowym roku !
    Buziaki i pozdrowienia. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem Kochana! Masz bardzo delikatny głos, zazdroszczę! To ja sobie życzę mieć taki miły głosik, a nie taką chrypę ! :D i żelazna zasada: W święta nic nie tuczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! :) wiele osób mi mówi, że mam strasznie milutki głos :D ale jestem pewna, że Twój również jest bardzo fajny, z taką charakterystyczną chrypką ;)

      Usuń
  4. Ooo ale super :)
    Jaki masz fajny głos i ogólnie cała jesteś mega sympatyczna :) A jaki ładny makijaż w filmiku, pasuje Ci:)
    Tobie też wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa Kochana! :) na ogół się nie maluję w ten sposób, ale spodobał mi się ten rodzaj makijażu i chyba będę musiała nauczyć sie go robić, bo ten był robiony przez makijażystkę ;)

      Usuń
  5. Życzę przede wszystkim zdrowia, spełnienienia wszystkich osobistych planów i założeń w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. suuper!!! kamera Cie bardzo luubi :)) Wesolych Swiat kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy