Ulubieńcy listopada 2014

12/05/2014

Kolejny miesiąc za nami. Jak zawsze minął bardzo szybko. Niedawno odliczałam 50 dni do świąt, a teraz zostało już tylko 19 :D Odliczam też osobno do wolnego, które zaczyna się 19 grudnia, czyli jeszcze 14 dni ;) Listopad minął mi dobrze. Szczególnie pod koniec, bo zdałam egzamin praktyczny na prawo jazdy!



Trening: Insanity
źródło
Niewątpliwie treningowym ulubieńcem listopada jest Insanity. Pisałam o tym tutaj i tutaj. Daje w kość! Leżę po nim na podłodze i czekam aż dojdę do siebie, ale zdecydowanie warto. Shaun T jest fantastyczny i aż chce się ćwiczyć, chociaż pot spływa mi po twarzy. Trening ten choć jest niezwykle intensywny, nie doprowadza mnie do żadnego przetrenowania. Wręcz przeciwnie, daje mi ogromnego motywacyjnego kopa i powoduje wielki uśmiech na twarzy ;)


Produkt spożywczy: Płatki ryżowe

Kupiłam je, bo eksperymentowałam z dietą bezglutenową (nawiasem mówiąc, efektów nie było, kolejną "stacją" jest gastrolog) i zakochałam się! Z pewnością zagoszczą w mojej kuchni na stałe, bo są po prostu przepyszne. Takie delikatne.


Posiłek: Kasza jaglana z potrawką z kurczaka

Kaszę jaglaną pokochałam jakiś czas temu i nie mogę się teraz bez niej obyć. Mój obiad, czyli kasza z potrawką z kurczaka, to dzieło mojej mamy, która widząc, że się uczę od rana w któryś weekend, postanowiła, że zrobi mi obiad, bo ja pewnie nie mam czasu. Prawda, że kochana? ;) Mama zna tajniki mojego gotowania i wszystko przyrządzone zostało w zdrowy sposób :)


Kosmetyk: Catrice - puder transparentny i eyeliner

Szukałam jakiegoś fajnego, ale niekoniecznie mega drogie pudru. Chciałam, aby był transparentny, bo nie chcę nakładać na siebie kolorowej warstwy. Miałam wcześniej z Essence, ale nie byłam zadowolona. Bielił twarz i strasznie się kruszył. Ten z Catrice jest dla mnie świetny. Mimo tego, że jest transparentny w jakiś sposób lekko wyrównuje koloryt skóry, nie sypie się, nie bieli, nie wysusza, utrzymuje się całkiem nieźle. Na pewno kupię kolejny. Eyeliner był to zaś mój pierwszy w życiu. Wcześniej używałam kredki Essence, z której akurat jestem bardzo zadowolona, jednak chciałam wypróbować czegoś innego. Eyeliner ma mocny kolor, jest czarny, bardzo trwały. Mam taki w pisaku i jest niezwykle wygodny w użyciu. Również na pewno kupię kolejne opakowanie.



Piosenka: Audiomachine - Breath and Life

Niezwykle spodobała mi się ta piosenka! Dla mnie brzmi tak motywująco i mogłabym jej słuchać cały czas. W tym miesiącu w ogóle odkryłam Audiomachine i podoba mi się większość ich utworów.


Film: Zostań, jeśli kochasz & Epicentrum

Zostań, jeśli kochasz mnie wzruszył. Film bardzo mi się spodobał i według mnie jest piękny. Pokazuje jak kruche potrafi być życie. Nie będę więcej opowiadać. Po prostu musicie obejrzeć sami. Ja płakałam ;)
Epicentrum chciałam obejrzeć, od kiedy dowiedziałam się, że coś takiego ma wyjść. Nie powiem Wam, co konkretnie mi się w nim podoba, bo po prostu uwielbiam filmy katastroficzne i podoba mi się większość takich produkcji. Tak po prostu ;)



Posty - najchętniej czytane na moim blogu

  1. Ulubieńcy października 2014
  2. VitaGenum - test na nietolerancje pokarmowe
  3. Podsumowanie treningu siłowego FBW #1
  4. Insanity - czyli jak się rozgrzać w chłodne wieczory


A jacy są Wasi ulubieńcy tego miesiąca? :)

33 komentarze

  1. Jeszcze raz gratuluję zdania prawka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam kiedyś tych płatków ryżowych. Niestety mnie nie przypadły do gustu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zakochałam :) ale wiadomo, każdy lubi co innego :)

      Usuń
  3. No to jak lubisz jaglaną kaszę to koniecznie wypróbuj jej jako panierki do kotleta. Wczoraj indyka obtoczyłam w zmielonej kaszy jaglanej, coś rewelacyjnego!

    Film chcę obejrzeć, czaje się na niego.

    A u mnie teoria 16.12.grrrrrr już się boje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością spróbuję takiej panierki! na pewno będzie pyszne :)
      powodzenia! będę mocno trzymała kciuki!

      Usuń
  4. Gratuluję prawka ;-) ;- )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Gratuluję prawka :D Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje zdanego prawka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdanego prawa jazdy :D i wytrwałości przy insanity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D w końcu się skończyło i zaraz odbiorę swój plastik :D

      Usuń
  8. Gratulacje ze zdanego prawka! Jeeeeju, pamiętam jak sama je zdałam, ile to już lat minęło :)
    Koniecznie muszę kupić płatki ryżowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no płatki koniecznie, są boskie :) strasznie się cieszę, że w końcu skończyłam prawko, bo dłuugo mi się ciągnęło ;)

      Usuń
  9. Gratuluje zdania prawka :) pewnie bardzo sie cieszysz. Polmysl sobie ze za tydzien jak juz bedziesz miala prawko w reku bedziesz mogla sie przejechac :) za ktorym razem zdalas? Ja teorie za 1 a praktyke za 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać :) nie chcę pisać na forum publicznym za którym razem zdałam ;)

      Usuń
  10. AAA ! Egzamin na prawko, zazdroszczę Ci ! Ja mam egzamin 15 grudnia i już mi się to śni po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam Zostań jeśli kochasz i płakałam na nim:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak :) Insanity- uwielbiam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To już wiem, jakie filmy będę oglądać - zaraz po tych z Willem Smithem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak Ci się podobały :D choć nie wiem czy przebiją Willa :D

      Usuń
  14. Gratulacje za prawko! Ja zdałam przy trzecim podejściu, ajaj... Dobrze, że mam to już za sobą, chyba nie chciałabym powtórzyć :D I wiesz? Właśnie zaczęłam Insanity! Fit Test zrobiony, jutro pierwszy trening... I się stresuję :D Choć chyba lepsze słowo to ekscytacja :) Skąd brałaś treningi? Pełno jest na chomiku itp., ale nie mogłam kilku znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę, że mam już to za sobą ;) powodzenia z Insanity! :) ja już długo je mam na dysku, ściągnęłam kiedyś, ale już nawet nie pamiętam skąd :)

      Usuń
  15. Gratuluję prawa jazdy :D mnie to czeka za kilka miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia :D jazda samochodem jest fajna, egzaminy nieeeeeee :D

      Usuń
  16. brawa :)) jestem meeeega dumna z Ciebie
    dzięki za polecenie dwóch ciekawych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje prawka !
    Ja zrobiłam jak miałam 20 lat a teraz zastanawiam się jak bym żyła bez auta (co nie znaczy że nie lubię spacerków) ale uwielbiam jeździć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja również lubię jeździć autkiem, choć wolę spacery ;)

      Usuń
  18. Gratuluję prawka, dla mnie to najgorszy stres w życiu i żałuję, że do tego w ogóle podeszłam, bo prawka i tak nie mam... :( Jak przyrządzasz płatki ryżowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      gotuję je na mleku bądź wbijam do nich jajko, dolewam trochę wody i wtedy gotuję aż napęcznieją :)

      Usuń
  19. Ja również gratuluję zdanego prawo jazdy, teraz możesz zostać królową szos :D co do płatków ryżowych...czy jak robisz je na mleku, to nie powstaje na nich "kożuch"...? Wiem, że moje pytanie może wydać się infantylne, ale mam traumę z dzieciństwa i tyle potraw musiałam odrzucić ze swojego jadłospisu, a sądzę, że wiele straciłam...

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy