Trening à la Nebeskaa

3/04/2014

W końcu mam dla Was trening à la moi :D Jest to Full Body Workout, co znaczy, że angażuje większość partii mięśniowych. Ćwiczenia wykonywane są na czas, czyli tak, jak najbardziej lubię ;) Wybaczcie mi technikę niektórych ćwiczeń, jeżeli nie jest w zupełności poprawna. Staram się, by była dobra, ale po prostu skupiając się na robieniu zdjęć i bieganiu co chwilę do aparatu, zapominam o niej.





Burpees

źródło

To jedyne zdjęcie, które wzięłam z internetu, jednak zdecydowanie lepiej pokaże Wam jak wykonuje się burpees niż ja ;) 



Plank
Postaraj się wytrzymać w tej pozycji te 50 sekund. Jeżeli nie jesteś w stanie, zrób moment przerwy i wróć ponownie do pozycji. Dla mnie nie jest to problemem, ponieważ do każdego treningu brzucha dodaję minimum 1 minutę planku.




Jump Squat
Oczywiście przysiad to nie koniec tego ćwiczenia ;) Z tej pozycji wykonujesz wyskok i wracasz ponownie do przysiadu. I tak przez 50 sekund. Palą mięśnie, palą! Ale o to chodzi! :D


Tricep Dips
Osobiście zawsze wolałam tę wersję tego ćwiczenia z prostymi nogami. Jeżeli jednak jest to dla Ciebie zbyt trudne, zegnij nogi pod kątem 90 stopni. 


High Knees
High Knees chyba każdy zna. Inaczej bieg w miejscu z wysokim unoszeniem kolan. Używam jednak angielskich nazw, ponieważ są bardziej zwięzłe. 



V-Ups
Kładziemy się na plecach z wyprostowanymi nogami oraz rękoma za głową i podnosimy się do pozycji ukazanej na zdjęciu. Nasze ciało ma tworzyć literę V. Jeżeli ta wersja jest dla Ciebie za trudna, spróbuj zgiąć kolana.



Glute Bridge
Niesamowite ćwiczenie na pośladki! Podnosząc je do góry, pamiętaj, by mocno je napiąć. 



Row and Push Ups
Według mnie bardzo interesujące ćwiczenie. Wykonujemy pompkę, a następnie za zmianę unosimy butelki/hantle, starając się przy tym, by biodra nie latały na boki. Przyznam, że sama nieraz jeszcze mam z tym problem, ale pracuję nad tym ;) Nadal nie mam hantli, więc użyłam 1,5-litrowych butelek z wodą.


Jeżeli nie jesteś w stanie od razu wykonać 3 serii, wykonaj 1, potem 2, aż dojdziesz do 3. Pamiętaj, by ćwiczyć minimum 3-4 razy w tygodniu. Oczywiście trening to nie wszystko. Ogromną rolę odgrywa również odżywanie! Nie zapominaj o tym!
Jestem pewna, że jedną z osób, które się najbardziej cieszą, iż są to moje zdjęcia, jest Agnes :D Specjalnie dla Ciebie Kochana postanowiłam je zrobić, a nie użyć jakichś z internetu ;) 
Dajcie znać, czy podoba Wam się ten zestaw :)


https://www.facebook.com/nebeskaa

15 komentarze

  1. Nie tylko Agnes się ucieszy, bo ja też :D

    Masz świetną figurę, Kochana :) I technika ćwiczeń jest ekstra. Mięśnie idealnie spięte i te 'square hips' w planku i row&pushup - super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) nie sądziłam, że jest aż tak dobrze :)

      Usuń
  2. ja tricepsa wolę ze zgiętymi nogami, ostatnio bardzo się polubiłam z tym ćwiczeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się cieszę bo lubię Cię oglądać:)

    Technika z tego co widzę jest bardzo dobra,a nawet ''książkowa''. Super!:)


    Tą pierwszą grafikę zrobiłaś w którymś z programów o jakich pisałaś w wiadomości?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się :) nie sądziłam, że moja technika jest aż tak dobra, dodawanie zdjęć na bloga jest jednak dobra, bo sama wielu rzeczy nie widzę lub nie jestem w stanie ocenić ;)
      grafikę robiłam w pixlr :)

      Usuń
  4. Oj baaaardzo się cieszę, ale jakaś różowa kropka jest na Twojej twarzy? :P nie lubię różowych kropek!! ;P

    I love Glute Bridge!! To moje ulubione ćwiczenie ostatnimi czasy. Tak samo Tricep Dips....po ostatnich kompromitujących 30 pompkach wzięłam się za górną partię ciała. A mój mi powiedział, że zostanę kulturystką jak tak będę ramiona ćwiczyć...właśnie takie wyobrażenie mają mężczyźni jak podniesiesz ketla i zrobisz 3 serie po 10 pompek- HELP! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przysiady z wyskokiem to jest dopiero wysiłek. Bardzo fajny trening :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) zgadzam się że super technika no i te spięte jędrne pośladki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia bardzo wzbogacają ten wpis i czyta (i ogląda) się go o wiele przyjemniej niż jakbyś wrzuciła po prostu obrazki z netu :) poza tym- fajnie widzieć, jak ćwiczą 'prawdziwe' dziewczyny :) co do treningu - bardzo fajny :)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Twoja technika powala na kolana! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. super ze wszystko prawidlowo wykonujesz :)
    \
    a jesli chcesz poczytac jeszcze wiecej o zdrowym stylu zycia, dietach, cwiczeniach, treningachy wskcz na http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że Ci się chciało tak to usystematyzować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie takie zestawy krotki, proste i efektywne :) dzisiejsze popoludnie spedze z Twoim trengiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatniego nie jestem w stanie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy