Liebster Blog Award

3/14/2014


Zostałam ostatnio nominowana aż 3 razy do Liebster Blog Award. Obiecałam, że jeszcze w tym tygodniu odpowiem na wszystkie pytania :) Miłego czytania!

Na czym polega zabawa ?
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania".
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!"

Nominacja od Jagódki:
1.Ulubiona forma aktywności fizycznej. 
Interwały, pilates i joga.  
2. W lodówce leży świeża pierś z indyka i szpinak,co z nich ugotujesz ?
Przygotuję grillowaną pierś, mocno przyprawioną oraz taką papkę jako dodatek: szpinak i jajko.
3. Które miejsce na świecie chciałbyś/chciałabyś odwiedzić ?
Jest mnóstwo takich miejsc, ale przede wszystkim Stany Zjednoczone, o których marzę od dziecka.
4. Ulubiony film ?
Przyznaję, że nigdy się nie zastanawiałam nad ulubionym filmem. Spodobało mi się wiele w życiu. Jednak myślę, że na wyróżnienie zasługuje Zmierzch, Love and other drugs oraz Weronika postanawia umrzeć. Choć jak wspomniałam, jest ich znacznie więcej :) 
5. Co najbardziej Cię irytuje ?
Kłamstwo i dwulicowość. 
6. Spotykasz nową osobę. Na co jako pierwsze zwracasz uwagę ?
Wiem, że zabrzmi to płytko, ale patrzę na wygląd. Po prostu w jakiś sposób oceniam, czy będę mogła kogoś polubić czy nie. W większości przypadków u mnie się to sprawdza. Może mam dobrą intuicję? ;)
7. Dzięki pisaniu bloga...
Poznaję wielu fantastycznych ludzi oraz każdego dnia uczę się nowych rzeczy.
8. Co jest w Tobie wyjątkowego ? 
Hmm, ciężkie pytanie :) Myślę, że potrafię dobrze słuchać innych i porozmawiać na dosłownie każdy temat.
9. Co cenisz w ludziach ?
Szczerość, uczciwość, inteligencję oraz poczucie humoru.
10. Jakie trzy przyprawy uważasz za niezbędne w swojej kuchni?
Czosnek, papryka oraz cynamon.
11. Śniadanie do łóżka,czy przy wspólnym stole ? 
Przy wspólnym stole. Zawsze lubiłam, gdy całą rodziną jesteśmy przy stole. Poza tym, jedzenie w łóżku uważam za niewygodne ;)

Nominacja od Magdy:
1. Nie mogę żyć bez...?
Internetu i kremu do rąk ;)
2. Co sprawia Ci największą radość?
Wiele rzeczy, ale myślę, że najbardziej uśmiech mojej siostry.
3. Jaki jest Twój ulubiony smak?
Czekoladowy :)
4. Co robisz zaraz po przebudzeniu?
Przeciągam się i patrzę na zegarek.
5. Twoja ulubiona potrawa?
Pierogi.
6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mam ich wiele :) m.in. wyjazd do USA oraz cudowne wesele. Uwielbiam suknie ślubne!
7. Jaki jest Twoja ulubiony film?
Odpowiedź znajdziecie w pytaniach od Jagódki ;)
8. Co będziesz robić dzisiaj wieczorem?
Najprawdopodobniej czytać książkę.
9. Jak siebie widzisz za 10 lat?
Pobudzając mocno wyobraźnię: pracującą w amerykańskiej korporacji w Nowym Jorku, posiadającą czerwony kabriolet, mieszkającą w apartamencie z mężem, ale bez dzieci ;) A tak bardziej realnie: nie mam pojęcia. Mam wiele planów na życie, ale nie jestem w stanie powiedzieć, które uda mi się zrealizować.


Nominacja od djnatusi:
1. Czego nauczyłaś się prowadząc bloga?
Wiele rzeczy odnośnie html haha :D 
2. Ulubiony trener to...
Zuzka Light
3. Czy chciałabyś zajmować się jakąś dziedziną sportu zawodowo? Jeśli tak to jaką?
Fitnessem. Chciałabym być instruktorką treningu siłowego, pilatesu oraz zumby. Może kiedyś mi się uda :D
4.  Co najczęściej jesz na kolacje? (ooo często nie mam pomysłu więc to pytanie z ukrytym podstępem)
Jajka w każdej postaci, sałatki z mozzarellą lub serem feta.
5. Co zastępuje Ci słodycze?
Generalnie teraz w ogóle nie odczuwam chęci na słodycze, ale uwielbiam te zdrowe i domowe (np. ciasto marchewkowe). 
6. Twoje ulubione zajęcie oprócz ćwiczenia i prowadzenia bloga oczywiście?
Czytanie książek oraz oglądanie seriali.
7. Twój popisowe danie w kuchni to?
Warzywa chińskie z brązowym ryżem i kurczakiem.
8. Wada której pragniesz się oduczyć? (jeśli ktoś jest bez wad to nie musi odpowiadać heheh)
Przejmowanie się każdą błahostką oraz analizowanie wszystkiego.
9. Wolisz trenować sama czy z kimś?
Sama. Skupiam się wtedy bardziej na treningu.
10. Zajęcie w domu które lubisz i takie którego nienawidzisz. (ja nie lubię myc garów)
Lubię gotować, nienawidzę ścierać kurzu.
11. Co jest według Ciebie najważniejsze w życiu?
Miłość, przyjaźń, pozytywne nastawienie oraz samoakceptacja.


Sama nie nominuję nikogo, ponieważ wszystkie osoby, które bym chciała, wzięły ostatnio w tym udział. Zatem jeżeli macie ochotę, odpowiadajcie na wybrane z powyższych pytań w komentarzach :)


https://www.facebook.com/nebeskaa

5 komentarze

  1. Twoja wizja siebie za 10 lat jest ciekawa.
    A jeśli chodzi o jogę to chodzisz gdzieś na zajęcia? korzystasz z filmów czy sama układasz plan

    OdpowiedzUsuń
  2. I i ja dostałam kilka nominacji:D

    Fajnie jeszcze lepiej Cię poznać,wiedziałam co prawda o niektórych rzeczach jednak kilka okazały się nowością:D

    OdpowiedzUsuń
  3. także marzą mi się Stany oraz cenię w ludziach szczerość :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy