Zuzka Light - ZWOW #22

11/19/2013

ZWOW #22 jest treningiem typu Time Challenge, co oznacza, że podane ćwiczenia powinny zostać wykonane w jak najkrótszym czasie. Przyznam, że ćwiczę na równi z Zuzką i nie liczę swojego czasu. Jednak mam za sobą już 55 ZWOW-ów, zatem niewiele zostało do wykonania ich wszystkich. Postanowiłam, że gdy będę je wykonywać kolejne razy, to będę wówczas już mierzyła swój czas ;) Ten ZWOW jest dość intensywny, ale uwielbiam go! Na dodatek jest nagrany w scenerii bardzo ładnego basenu, który kojarzy mi się z latem :)


ZWOW #22

Czas trwania treningu: ok. 20 min

Ilość rund: 1

Ćwiczenia:




Burpees:

Jedno z moich ulubionych ćwiczeń! Zuzki też, ponieważ bardzo często pojawiają się w ZWOW-ach. W tym treningu wykonujemy 4 burpees
co każdą minutę. Przyznam, że pod koniec już było trudniej, jednak mimo wszystko, kocham to ćwiczenie!
                                                                      


Chair Jumps:
Wykonujemy 30 powtórzeń. Jedno obejmuje skok w lewo i w prawo, czyli w sumie jest ich 60. Bardzo przyjemne ćwiczenie, które w zasadzie nie jest mocno wymagające (przynajmniej dla mnie).


Chair Push Ups
Wiem, wiem, znów się powtarzam, ale to ćwiczenie również bardzo lubię. Zaraz się okażę, że lubię wszystkie ;) Ale co poradzić, skoro wszystko sprawia mi przyjemność. To ćwiczenie bardzo fajnie angażuje ramiona i po 30 powtórzeniach na pewno je poczujemy.


Tricep Dips
Uwielbiam ćwiczenia na ramiona! To należy do moich ulubionych. Jeżeli wersja, którą wykonuje Zuzka jest dla Was za trudna, można ugiąć kolana i ustawić pod kątem 90 stopni.





Sumo Squat Jumps
Świetne ćwiczenia dla naszych ud i pośladków. Wykonując podskok do góry, wykonujemy również klaśnięcie. Przerywane co minutę burpees jest jeszcze przyjemniejsze ;)




RDL Squat Twist
Jest to świetne ćwiczenia zarówno dla ud, pośladków, mięśni skośnych brzucha, ale również dla naszej równowagi. Przyznam, że momentami miałam problem z jej utrzymaniem.







Moje wrażenia:
Trening oceniam jako średnio intensywny. Ćwiczenia nie są trudne, jednak dość wymagające. Jak zawsze angażowane są różne partie mięśniowe, jednak największa uwaga skupiona jest na ramionach poprzez trzy ćwiczenia, które je angażują: chair jumps, chair push ups i tricep dips. Dość intensywne, ale bardzo przyjemny trening. Polecam każdemu. Na pewno będę często do niego wracała!



Zapraszam na facebooka: facebook.com/nebeskaa

11 komentarze

  1. Nie robiłam jeszcze tego ZWOWa, ale wygląda ciekawie :) Jak widzę zmęczenie Zuzki to już po tylu jej treningach wiem, że będę jeszcze bardziej zmęczona od niej :D No i wymyślili jej taki zakręcony trening, że się sama pomyliła :D
    Nie lubię dipsów ;)

    Faktycznie te basenowe scenerie bardzo pozytywnie się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ćwiczenia z Zuzką ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawe ciekawe :-) za dużo tym zwowów jak dla mnie :-) już się zakręciłam w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no darmowych jest 70 zatem sporo :D a jeszcze można kupować płytki z kolejnymi, jednak trochę problemu jest żeby sprowadzić je zza oceanu, więc jeszcze tego nie zrobiłam :)

      Usuń
  4. Nie robiłam go jeszcze, ale na pewno do niego dojdę :D Lubię te ZWOWy nagrywane w letniej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tego nie robiłam. Może kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ćwiczenia na ramiona tego typu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Są świetne, a co najważniejsze: dają efekty :)

      Usuń
  7. moj dzisiejszy trening :) nie lubie tych wszystkich ćwiczeń na ramiona ale dam radę :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy