Jakie kanały oglądam na YouTube?

10/01/2013

Byłam dość zajęta w ten weekend i mój czas wolny był bardzo ograniczony. Nie wyrobiłam się zatem z postem, który miałam zamiar przygotować. W zamian za to przedstawię Wam dziś swoje ulubione kanały na YouTube. Uwielbiam w wolnych chwilach oglądać różne filmiki, dotyczące aktywności fizycznej, gotowania czy kosmetyków. 

nissiax83


Jednym z moich ulubionych i pierwszych kanałów, które zaczęłam oglądać był kanał Agnieszki. To przesympatyczna Polka mieszkająca w Nowym Jorku. Daje świetne rady kosmetyczne, ale nie tylko. Pokazuje również życie w USA, co uwielbiam, ponieważ kocham ten kraj. Nagrywa również różne ciekawy tagi, np. o językach obcych czy o sobie, dzięki czemu możemy lepiej ją poznać.


Azjatycki Cukier
 


Kolejnym kanałem jest Azjatycki Cukier. Uwielbiam tą dziewczynę! Jest pełna pozytywnej energii i wspaniale się jej słucha. Mieszka wraz z mężem w Singapurze. Wiele jej filmików odnosi się właśnie do tamtejszej kultury. Bardzo lubię poznawać obce kraje, zatem zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki. 


maxineczka
 


Z tego kanału nauczyłam się naprawdę wiele w kwestiach kosmetycznych. Jej makijaże są cudowne! Prezentuje wszystko w sposób jasny i przejrzysty. Jest przemiłą osobą, dzięki czemu świetnie się ją ogląda.


PiaknowItAll
 


Na tym kanale znajdują się bardzo fajne tutoriale do utworów na pianino. Grę na tym instrumencie zaczęłam dość późno, bo zaledwie 3 lata temu, jednak daję z siebie wszystko i idzie mi całkiem nieźle. Na lekcjach gram zazwyczaj jakieś klasyczne bądź stare utwory. Zatem w domu lubię skorzystać sobie z takich tutoriali i uczyć się swoich ulubionych piosenek. 


Blogpilates
 

Na tym kanale możemy znaleźć nie tylko świetne zestawy treningowe, ale również porady dotyczące odżywiania oraz ciekawe przepisy kulinarne. Ta dziewczyna jest naładowana ogromną dawką pozytywnej energii. Świetnie się jej słucha i jeszcze lepiej z nią ćwiczy.

Pozostałe kanały, które oglądam:

A jakie są Wasze ulubione kanały na YouTube?

14 komentarze

  1. A rozrywkowe się liczą? ;) Ja uwielbiam kanały takie jak Abstrachuje.TV, Adbuster, 5 sposobów na.... Oczywiście Blogilates i Zuzkę też subskrybuję, a z kosmetycznych Alina Rose i Red Lipstick Monster :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie, że się liczą ;) z rozrywkowych oglądam nieraz Wardęga S.A. czy jakoś, świetny i bardzo zabawny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak, blogpilates :) obiło mi się o uszy, że dawniej miała kanał o nazwie poppilates ;)

      Usuń
  3. Oprócz tutoriali na pianino to wszystkie te kanały oglądam :D A ulubionych mam bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądam zbyt wiele, ale Azjatycki Cukier bardzo polubiłam :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie oglądam wielu, a jeśli już to jakieś przypadkowe. ;) Ale z chęcią obejrzę maxineczkę. :) Co nieco o makijażu zawsze spoko. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Azjatycki Cukier. Niemożliwie fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauka na pianinie ----> szacun :-)

    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja podobnie jak Maggie uwielbiam Aline Rose :) a także maxineczkę. Zacheciłas mnie co do nissiax83 i na pewno sprawdzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam colmyblondi jeszcze :)

    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Boyce Avenue, The Ellen Show, XHIT Daily, BeFit, Fitness Blender no i Zuzkę oczywiście :)

    iza-en.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam faze na oglądanie : "how o make ombre hair", "diy fashon-do it youself'' i "najsmieszniejsze wyadki w Rosji'' czy jakos tak haha Ruscy są dziwni.Fajny post na stówe zobacze filmiki tych dziewczyn :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy