Podsumowanie akcji "Psychologia zdrowego stylu życia"

9/24/2013


Zapraszam na facebooka: facebook.com/nebeskaa
 
Trzy tygodnie temu zapoczątkowałam akcję "Psychologia zdrowego stylu życia". 
Przeczytacie o tym TUTAJ. Znajdziecie tam również osoby, które wzięły w tym udział oraz ich posty. 


Rozpoczęłam tę akcję, ponieważ uważam, że bardzo dużo mówi się o efektach wizualnych diety i treningów, a zapomina się o tym, jakie zmiany powodują w naszej psychice. Akcja ta miała na celu ukazanie właśnie tych zmian wewnętrznych. 

"Psychologia zdrowego stylu życia"

według nas to przede wszystkim:
Pewność siebie
 Wiara we własne możliwości
Motywacja
Wiedza na temat zdrowego odżywiania i treningów
Wytrwałość
Walka z własnymi słabościami
Pozytywne nastawienie do życia
Radość z życia
i wiele, wiele innych...


Każdy post osoby biorącej udział w tej akcji jest ogromną dawką motywacji. W każdej z nas zaszło bardzo dużo pozytywnych zmian.  Ani jednej negatywnej. Czemu? Bo zdrowy styl życia niesie ze sobą tylko samo dobro! Mam nadzieję, że dzięki tej akcji zdacie sobie sprawę z tego, że dieta i treningi to nie tylko efekty wizualne. To przede wszystkim efekty wewnętrzne. Wszystko zaczyna się w głowie! 

Serdecznie dziękuję wszystkim blogerkom za udział w akcji.
Jesteście ogromną motywacją dla każdego!

7 komentarze

  1. Świetna akcja, większość postów ludzi biorących udział przeczytałam. Faktycznie, większość niestety zapomina o tej wewnętrznej przemianie, która tak naprawdę jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuje Tobie za stworzenie całej tej akcji. Dało to do myślenia zapewne niejednej z nas i uświadomiło to co było oczywiste:-) a czasem rzeczy oczywiste gdzieś są i potrzeba małego bodźca by sobie o nich przypomnieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Nieraz potrzeba czegoś, co nam o nich przypomni :)

      Usuń
  3. Ja bardzo dziękuje za zaproszenie! Akcja skłoniła do myślenia i mam nadzieję, że nie jednej osobie pomoże w zrozumieniu, że wszystko rodzi się w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że pomogła wielu osobom :)

      Usuń
  4. Psychologia jest obecna w każdej sferze naszego życia więc i w żywieniu :-) Odgrywa tam naprawdę dużą rolę łącząc się z wiarą lub jej brakiem w swoje możliwości.

    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja:) Tak często pomijamy ważne kwestie:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy